Röda Akademin 2018

Facklig utbildning Röda akademin är ett samarrangemang mellan Socialdemokraterna, LO, ABF och Ädelfors folkhögskola som genomförs 6-7 januari 2018 på Ädelfors folkhögskola. Helgen innehåller inslag från internationell och nationell politik.

Foto: Christina Jonsson

Vi kommer arbeta i föreläsningsform och seminarier. Lördag kväll är det middag med kulturinslag. Söndag avslutning med lunch 13.30.

Bland de medverkande kan nämnas Ann-Marie Lindgren, skribent, Anna Franzén, SSU-distriktets ordförande, Carina Ödebrink, regionråd i Region Jönköpings län, Olle Ludvigsson, EU-parlamentariker, Cecilia Ljungkvist, ordförande Kommunal Sydväst, Thomas Strand, riksdagsledamot från Jönköpings län, och Michael Lundh, polis.

För deltagare 250 kronor inklusive mat och logi (400 kronor för enkelrum). Anmälan snarast: https://response.questback.com/socialdemokraterna/rodaakademin2018

Begränsat deltagarantal – först till kvarn. Har du frågor – kontakta Pelle Nordin, 070-525 71 09, pellenordin@yahoo.se

Kicki Stamblad