Inbjudan till Röda Akademin

Nu laddar vi gör att göra en bra politik och forma framtiden. Vi träffas för att bilda oss, diskutera, vässa argument och för att ha en trevlig samvaro.

Seminariet börjar lördagen den 5 januari kl 09.00 på Ädelfors folkhögskola. Temat för Röda akademin 2019 är internationell politik och EU. Vi kommer arbeta i föreläsningsform och seminarier. Lördag kväll är det middag med kulturinslag.

Medverkande
Bland medverkande kan nämnas Euparlamentskandidaterna Johan Danielsson, Anna Hedh, Åsa Karlsson Björkmarker och Ilan De Basso, riksdagsledamöterna Johanna Haraldsson och Laila Naragi, Åsa Henriksson från Olof Palme International center och Lars Holmstrand, professor Linnéuniversitetet. Ytterligare namn kan tillkomma.

Detaljerat program finns på partidistriktets hemsida så fort det är spikat.

Barnaktiviteter
Unga Örnar anordnar barnaktiviteter under helgen.

Kostnad
För deltagare 250 kronor inklusive mat och logi (400 kronor för enkelrum).

Anmälning
Sker snarast på följande länk: https://response.questback.com/socialdemokraterna/rodaakademin2019
Begränsat deltagarantal - först till kvarn! Har du frågor - kontakta Pelle Nordin, 070-525 71 09, pellenordin@yahoo.se.